
4. luokka
EN KU KS LI KT AI YL
suunnittelu
- viikko 32
- viikko 33
- viikko 34
- viikko 35
- viikko 36
- viikko 37
- viikko 38
- viikko 39
- viikko 40
- viikko 42
- viikko 43
- viikko 44
- viikko 45
- viikko 46
- viikko 47
- viikko 48
- viikko 49
- viikko 50
- viikko 3
- viikko 2
- viikko 4, 24.1-28.1
- viikko 4
- viikko 5, 30.1.-4.2.
- viikko 6, 7.2.-11.2.
- viikko 7, 14.2.-18.2.
- viikko 9, 28.2.-4.3.
- viikko 10, 7.3.-11.3.2022
- viikko 11, 14.3.-18.3.2022
- viikko 12, 21.3.-25.3.2022
- viikko 13, 28.3.- 1.4.2022
- viikko 14, 4.4.-8.4.2022
- viikko 15, 11.4. -14.4.2022
- viikko 16, 19.4.-22.4.2022
- viikko 17, 25.4.-29.4.2022
- viikko 18
- viikko 19, 9.5.-13.5.2022
- viikko 20, 16.5.-20.5.2022
- viikko 21, 23.5.- 27.5.2022
- viikko 22
kello 8.10 | maanantai | tiistai | keskiviikko | torstai | perjantai |
8.15 | matematiikka | äidinkieli | ympäristöoppi | matematiikka | matematiikka |
9.45 | liikunta | matematiikka | ympäristöoppi | liikunta | äidinkieli |
10.05-10.50 | ympäristöoppi | ue(uskonto) | ks/kuvis | englanti | kuvataide |
11.30-12.15 | äidinkieli | englanti | ks/kuvis | äidinkieli, kirjoittaminen | uskonto |
12.30-13.15 | (yhteiskuntaoppi 4.lk) | (valin. li 4. lk) | äi (eo)luetun ymmärtäminen, lukutunti | musiikki |
Järjestäjinä: Inari ja Mikael
ma: ulkoliikuntaa, säänmukaiset varusteet
ti :
ke: polkupyöraretki Nummilammelle, säänmukaiset varusteet, omia terveellisiä eväitä saa ottaa mukaan, vesipullo, syömme koululla klo 11.15
to: helatorstai, vapaa
pe:
matematiikka: toiminnallisia tehtävinä Kimble kertolaskuilla, stratematiikkaa
3.lk Kertaustehtäviä s. 198-213
4.lk Kertaustehtäviä s. 202-217
äidinkieli:
3.lk Kuiske 3 Tuulettavat tunteet s. 126-135
Taitojen vihko s. 92-95
toistokirjoitus 4
4.lk Kuiske 4 Tuulettavat tunteet s. 129-133
toistokirjoitus
Taitojen vihko s. 100-105
englanti 3: kappale 13, kehonosia ja s-genetiivi
englanti 4: kappale 13, sää ja kestopreesens
ympäristöoppi: KEVÄT VEDEN ÄÄRELLÄ, kappaleet 45,46,47
käsityö: hyrisevä hyönteinen, matkapeli, pulmapeli, häntäpallo, säilytyspussi, tarinapeli, ompelukonekortti, tarkkuuspeli, värkkääminen 4.lk, rakennetaan pienoismalli kesim. kenkälaatikkoon mittakaavan laskeminen, T11 ohjata oppilasta havainnoimaan ja kuvailemaan kappaleiden ja kuvioiden geometrisia ominaisuuksia sekä tutustuttaa oppilas geometrisiin käsitteisiin (mittakaava), T10 tarjota oppilaalle mahdollisuuksia harjoitella ryhmässä toimimista erilaisissa rooleissa ja vuorovaikutustilanteissa, innostaa oppilasta ilmaisemaan itseään ja kuuntelemaan muita sekä tukea oppilaan valmiuksia tunnistaa, ilmaista ja säädellä tunteitaan
Valmistetaan tuotteita ja teoksia, joiden toteuttamiseen käytetään monenlaisia käsityössä tarvittavia valmistusteknikoita, työvälineitä, koneita ja laitteita. Työskennellään itse tehdyn suunnitelman ohjaamana.
Perustyötapoja: ompelu, neulonta, virkkaus, mahdollisuuksien mukaan kankaanpainanta ja/tai kirjonta, elektroniikka, puuntyöstö, metallintyöstö, mahdollisuuksien mukaan muovintyöstö.
kuvataide: täplämaalaus jatkuu, Sonia Delaneay, perhonen, vahavärityö loppuun
ympäristöoppiim liittyvä mainoksen teko, (väh. neljä kuvaa (nähtävyydet), joista yhden on tehnyt itse, tunteisiin vetoava lause, pidetään yksinkertaisena)
- Suomen kultakauden taiteilijat
- valitse parin kanssa suosikki
- suurennoksen piirtäminen ja maalaaminen tai värittäminen
uskonto: kokeen palautus