
4. luokka
EN KU KS LI KT AI YL
kokonaisopetus
- viikko 32
- viikko 33
- viikko 34
- viikko 35
- viikko 36
- viikko 37
- viikko 38
- viikko 39
- viikko 40
- viikko 42
- viikko 43
- viikko 44
- viikko 45
- viikko 46
- viikko 47
- viikko 48
- viikko 49
- viikko 50
- viikko 3
- viikko 2
- viikko 4, 24.1-28.1
- viikko 4
- viikko 5, 30.1.-4.2.
- viikko 6, 7.2.-11.2.
- viikko 7, 14.2.-18.2.
- viikko 9, 28.2.-4.3.
- viikko 10, 7.3.-11.3.2022
- viikko 11, 14.3.-18.3.2022
- viikko 12, 21.3.-25.3.2022
- viikko 13, 28.3.- 1.4.2022
- viikko 14, 4.4.-8.4.2022
- viikko 15, 11.4. -14.4.2022
- viikko 16, 19.4.-22.4.2022
- viikko 17, 25.4.-29.4.2022
- viikko 18
- viikko 19, 9.5.-13.5.2022
- viikko 20, 16.5.-20.5.2022
- viikko 21, 23.5.- 27.5.2022
- viikko 22
Teema: eläintenviikko
viikon perinneleikki: Purkkis/puuhippa
ma: ulkoliikuntaa
ti : neljäsluokkalaisilla valinnaisaineena liikuntaa, säänmukaiset varusteet, pesäpalloharjoitteita
ke : retki Haukkavuoren laavulle tokaluokkalaisten kanssa klo 8.15-12.15, omia terveellisiä eväitä saa ottaa mukaan koulun eväiden lisäksi, muista myös vesipullo ja säänmukaiset varusteet
to: ulkoliikuntaa, suunnistusta
pe: perunat, ulkovarusteet
matematiikka: toiminnallisia tehtävinä lautasviesti, Kimble kertolaskuilla, stratematiikkaa
3.lk kuuden ja yhdeksän kertotaulut, harjoittelen s. 86-97
4.lk kertolasku allekkain, kaksinumeroinen kertoja s.90-97
äidinkieli:
3.lk Kuiske 3 s. 36-39, toistokirjoitus (arviointi: kielitiedon koe, sanelu, luetun ja kuullun ymmärtäminen, valitse ja luo)
taitojen vihko s 26-29 tavoitteista taitoihin itsearviointi, virke, luetun ymmärtäminen
4.lk Kuiske 4 Villit viestit s.36-39, toistokirjoitus, (arviointi: kielitiedon koe, sanelu, luetun ja kuullun ymmärtäminen, valitse ja luo) kuullun ymmärtäminen
(harjoituskirja s. 26-29 ) tavoitteista taitoihin, lause ja virke, päälause/sivulause
englanti 3: At home kappale 4 , perheenjäseniä
englanti 4: koe tiistaina, koemoniste jaettu
ympäristöoppi: Kotona voi kasvattaa ruokaa (kappale 9), viljelyssä on monta vaihetta (kappale 10), kasvin kasvattaminen jatkuu, muista seuranta, anagrammit, Kahoot (hyötykasvit ja viljelykasvit)
käsityö: hyrisevä hyönteinen, matkapeli, pulmapeli, häntäpallo, säilytyspussi, tarinapeli
Valmistetaan tuotteita ja teoksia, joiden toteuttamiseen käytetään monenlaisia käsityössä tarvittavia valmistusteknikoita, työvälineitä, koneita ja laitteita. Työskennellään itse tehdyn suunnitelman ohjaamana.
Perustyötapoja: ompelu, neulonta, virkkaus, mahdollisuuksien mukaan kankaanpainanta ja/tai kirjonta, elektroniikka, puuntyöstö, metallintyöstö, mahdollisuuksien mukaan muovintyöstö.
kuvataide: (väriympyrä 3-4, murrettu väri 4), peitevärimaalaus
uskonto: Lapsen oikeudet (Popplet) jatkuu,
-
Valitkaa yksi artikla tarkempaan tarkasteluun.
-
Tehkää artiklasta ajatuskartta. Kirjoittakaa artikla tiivistettynä ajatuskartan keskelle.
-
Kerätkää ympärille tietoja ja ajatuksia artiklasta. Miksi artikla on tärkeä? Mitä se tarkoittaa? Mitä se ei tarkoita? Miten toteutuu?
-
Viimeistelkää työ. Voitte halutessanne lisätä ajatuskarttaan aiheeseen liittyviä kuvia.
-
Esittäkää työnne koko luokalle ja kertokaa, mitä opitte työnne aikana.