
4. luokka
EN KU KS LI MA YH AI YL
kokonaisopetus
lintuviikko
ma:
ti: säänmukaiset varusteet, aamulla ulkoleikkejä, kolmivaiheinen ryöstöleikki, mittaamista ulkona, tulojen metsästystä, llalla vapaaehtoinen huoltajien tapaaminen koululla klo 18.00
ke: ulkoliikuntaa (säävaraus)
to: säänmukaiset varusteet, lintubongauskävely
pe:
kello 8.10 | maanantai | tiistai | keskiviikko | torstai | perjantai |
8.15 | käsityö | matematiikka (ulkotunti) | liikunta | ai | ai/ma |
9.00 | käsityö | ympäristöoppi | ympäristöoppi | ai(eo)lukeminen | ai2, ym 3-4 |
10.05-10.50 | äidinkieli | äidinkieli | matematiikka (eo) | ma 2 (eo), en3,yh4 | uskonto |
11.30-12.15 | musiikki | kuvataide |
äidinkieli (eo) kirjoittaminen |
ulkona en 2, ma 3-4 | |
12.30-13.15 | 3.-4.-lk englanti | kuvataide | en4, ue3(ai3) | liikunta | |
13.30-14.15 | 4.lk valinnainen |
______________________________________________________________________________________________________________
2. luokka
matematiikka: jakso Mittaaminen jatkuu kappaleet 38, 39,40 (perustehtävät eka aukeama, minimi) tehdään Skillgroweria ja toisen aukeaman tehtäviä, mökit kotitehtävinä/ Skillgrower-tehtäviä
Kevätarviointia, luova kirjoittaminen, lukutarkkuus ja -nopeus
äidinkieli: , Mestarietsivän käsikirja s. 106-107, parirunot loppuun
Taitojen vihko b s. 84-89
ympäristöoppi: kappale 32-33
englanti: lemmikit ja maatilan eläimet, huonekaluja, adjektiiveja, prepositioita, Book creator,
kuvataide: parirunot loppuun, kuvitus
uskonto:
Mitä tekisin kun olen valmis: Fiilis-vihko (Opin...), omia tarinoita, piirrän, ongelmamonisteet, autan toisia
3. luokka
matematiikka: Kertolaskut jatkuvat (perustehtävät eka aukeama, minimi) tehdään Skillgroweria ja toisen aukeaman tehtäviä, mökit kotitehtävinä/ Skillgrower-tehtäviä
äidinkieli: Huima s.88-89, 92-93
Tehtäväkirja s. 132-133, 134-135, 138-139
monisteet: juonipiirros
ympäristöoppi: Suomi on pohjoinen maa kappaleet 42-45
englanti: chapter 14, edetään työkorttien avulla eteenpäin
kuvataide: emoj-viestien tekoa, lintupuu, keräilykortteja s. 91 Huima 3
uskonto: uskonnon esitelmien korjaamista
Mitä tekisin kun olen valmis: Fiilis-vihko (Opin...), omia tarinoita, piirrän, ongelmamonisteet, luen, autan toisia
Merkitsithän wilmaan viikkoarvioinnin.
__________________________________________________________________
4. luokka
matematiikka: Kertolaskut jatkuvat (perustehtävät eka aukeama, minimi) tehdään Skillgroweria ja toisen aukeaman tehtäviä, mökit kotitehtävinä/ Skillgrower-tehtäviä
äidinkieli: Huima s. 100-101, 102-105 harjoituskirja s. 132-133, 134-135, 136-137
monisteet: juonipiirros
ympäristöoppi: Suomi on pohjoinen maa kappaleet 42-45
englanti: chapter 14, edetään työkorttien avulla eteenpäin
kuvataide: Robotti (s. 89 t. 4 Huima), lintupuu
uskonto: uskonnon esitelmien korjaamista
yhteiskuntaoppi: Kuluttaminen
Mitä tekisin kun olen valmis: Fiilis-vihko (Opin...), omia tarinoita, piirrän, ongelmamonisteet, luen, autan toisia
Merkitsithän wilmaan viikkoarvioinnin.
__________________________________________________________________
liikunta: ulkovarusteet
käsityö (3.-4.-luokka): asuntomessut, 3D-työ (avaimenperä ja kynäkoriste), ompelukortti
Valmistetaan tuotteita ja teoksia, joiden toteuttamiseen käytetään monenlaisia käsityössä tarvittavia valmistusteknikoita, työvälineitä, koneita ja laitteita. Työskennellään itse tehdyn suunnitelman ohjaamana.
Perustyötapoja: ompelu, neulonta, virkkaus, mahdollisuuksien mukaan kankaanpainanta ja/tai kirjonta, elektroniikka, puuntyöstö, metallintyöstö, mahdollisuuksien mukaan muovintyöstö.