4. luokka
EN KU KS LI MA YH AI YL
kokonaisopetus
Hei,
kiitokset huoltajille viikolla tulleista palautteista. Niiden avulla kehitämme toimintaamme. Viikolla otamme käyttöön kaikilla luokilla Skillgrower-nimisen ohjelman matematiikassa. Sen avulla mekaanisten laskujen harjoittelu onnistuu motivoivasta, on eri "levelejä". Mitään ylimääräistä tulevien ekaluokkalaisten vierailun lisäksi ei ole näkyvissä ensi viikoksi.
Hyvää vappua!
Ystävällisesti
Mikael
ma:
ti: säänmukaiset varusteet, aamulla ulkoleikkejä, tulevat eskarit vierailevat koululla
ke: ulkoliikuntaa (säävaraus)
to: säänmukaiset varusteet, ulkoliikuntaa
pe:
kello 8.10 | maanantai | tiistai | keskiviikko | torstai | perjantai |
8.15 | käsityö | matematiikka (ulkotunti) | liikunta | ai | ai/ma |
9.00 | käsityö | ympäristöoppi | ympäristöoppi | ai(eo)lukeminen | ai2, ym 3-4 |
10.05-10.50 | äidinkieli | äidinkieli | matematiikka (eo) | ma 2 (eo), en3,yh4 | uskonto |
11.30-12.15 | musiikki | kuvataide |
äidinkieli (eo) kirjoittaminen |
ulkona en 2, ma 3-4 | |
12.30-13.15 | 3.-4.-lk englanti | kuvataide | en4, ue3(ai3) | liikunta | |
13.30-14.15 | 4.lk valinnainen |
______________________________________________________________________________________________________________
2. luokka
matematiikka: jakso Mittaaminen alkaa (perustehtävät eka aukeama, minimi) tehdään Skillgroweria ja toisen aukeaman tehtäviä, mökit kotitehtävinä/ Skillgrower-tehtäviä
äidinkieli: , s. 100-101 Riemu
Taitojen vihko b s. 82-83, jaksoarviointia
ympäristöoppi: kappale 31-32
englanti: lemmikit ja maatilan eläimet, huonekaluja, adjektiiveja, prepositioita, Book creator,
kuvataide: Ruskea mies
uskonto:
Mitä tekisin kun olen valmis: Fiilis-vihko (Opin...), omia tarinoita, piirrän, ongelmamonisteet, autan toisia
3. luokka
matematiikka: Kertolaskut alkavat (perustehtävät eka aukeama, minimi) tehdään Skillgroweria ja toisen aukeaman tehtäviä, mökit kotitehtävinä/ Skillgrower-tehtäviä
äidinkieli: Huima s.88-89
Tehtäväkirja s. 134-135
monisteet: juonipiirros
ympäristöoppi: kappaleet 39, 40 , vipu, lämpö ja tutkimuksia
englanti: chapter 13
kuvataide: emoj-viestien tekoa, lintupuu
uskonto: uskonnon esitelmien korjaamista
Mitä tekisin kun olen valmis: Fiilis-vihko (Opin...), omia tarinoita, piirrän, ongelmamonisteet, luen, autan toisia
Merkitsithän wilmaan viikkoarvioinnin.
__________________________________________________________________
4. luokka
matematiikka: Kertolaskut alkavat (perustehtävät eka aukeama, minimi) tehdään Skillgroweria ja toisen aukeaman tehtäviä, mökit kotitehtävinä/ Skillgrower-tehtäviä
äidinkieli: Huima s. 96-99, 100-101 harjoituskirja s. 130-133, 134-135
monisteet: juonipiirros
ympäristöoppi: kappaleet 39, 40 , vipu, lämpö ja tutkimuksia
englanti: chapter 13
kuvataide: Robotti (s. 89 t. 4 Huima), lintupuu
uskonto: uskonnon esitelmien korjaamista
yhteiskuntaoppi: Kuluttaminen
Mitä tekisin kun olen valmis: Fiilis-vihko (Opin...), omia tarinoita, piirrän, ongelmamonisteet, luen, autan toisia
Merkitsithän wilmaan viikkoarvioinnin.
__________________________________________________________________
liikunta: ulkovarusteet
käsityö (3.-4.-luokka): asuntomessut, 3D-työ (avaimenperä ja kynäkoriste), ompelukortti
Valmistetaan tuotteita ja teoksia, joiden toteuttamiseen käytetään monenlaisia käsityössä tarvittavia valmistusteknikoita, työvälineitä, koneita ja laitteita. Työskennellään itse tehdyn suunnitelman ohjaamana.
Perustyötapoja: ompelu, neulonta, virkkaus, mahdollisuuksien mukaan kankaanpainanta ja/tai kirjonta, elektroniikka, puuntyöstö, metallintyöstö, mahdollisuuksien mukaan muovintyöstö.