4. luokka
EN KU KS LI MA YH AI YL
kokonaisopetus
Hei,
viikolla jatketaan ulkoilua aamuisin (ti-ke). Torstaina tehdään retki laavulle, omia terveeellisiä eväitä saa ottaa mukaan, vesipulloa unohtamatta. Ruokaillaan kuitenkin vähän normaalia aikaisemmin koululla ja sitten mennään. Koulu päättyy kaikilla torstaina 1.4. jo klo 13.00.
Ensi viikolla tehdään koulun esittelyvideo (3-4.lk).
Torstaina ei ole kerhoja.
ti: säänmukaiset varusteet, aamulla ulkoleikkejä
ke: ulkoliikuntaa (säävaraus)
to: retki laavulle, vesipullo, omia terveellisiä eväitä saa ottaa mukaan, säänmukaiset varusteet
pe: pitkäperjantai, vapaa
kello 8.10 | maanantai | tiistai | keskiviikko | torstai | perjantai |
8.15 | käsityö | matematiikka (ulkotunti) | liikunta | ai | ai/ma |
9.00 | käsityö | ympäristöoppi | ympäristöoppi | ai(eo)lukeminen | ai2, ym 3-4 |
10.05-10.50 | äidinkieli | äidinkieli | matematiikka (eo) | ma 2 (eo), en3,yh4 | uskonto |
11.30-12.15 | musiikki | kuvataide |
äidinkieli (eo) kirjoittaminen |
ulkona en 2, ma 3-4 | |
12.30-13.15 | 3.-4.-lk englanti | kuvataide | en4, ue3(ai3) | liikunta | |
13.30-14.15 | 4.lk valinnainen |
______________________________________________________________________________________________________________
2. luokka
matematiikka: Milli s.114-115, 118-119, 126-127 (perustehtävät, minimi), lisäksi tehdään Bingelin ja toisen aukeaman tehtäviä, mökit kotitehtävinä, koe vasta pääsiäisen jälkeen
äidinkieli: Prinsessa Pitkänenä (moniste)
Tarina Millin aukeamasta
Taitojen vihko b s. 48-49, 50-51, 52-53, projekti, jaksoarviointi
ympäristöoppi:
englanti: Happy New Year, talvi, lemmikit ja maatilan eläimet, huonekaluja, adjektiiveja, prepositioita, Valentine's day, Book creator,
kuvataide:
uskonto: Nooa rakenna arkki!
Mitä tekisin kun olen valmis: Fiilis-vihko (Opin...), omia tarinoita, piirrän, ongelmamonisteet, autan toisia
3. luokka
matematiikka: Milli s.132-135 (projektit), (perustehtävät, minimi)tehdään Bingelin ja toisen aukeaman tehtäviä, mökit kotitehtävinä, koe keskiviikkona
äidinkieli: Huima s.76-77
Tehtäväkirja s. 118-121
monisteet:
ympäristöoppi: paikkaoppi (kevään merkit), opiskelutaidot kpl 34
englanti: chapter 11
kuvataide: emoj-viestien tekoa, askarrelkaa Milli s. 135, lintupuu
uskonto: ryhmätyöt jatkuvat, pääsiäiselokuvan lopetus, pääsiäisviikon päivät (yhteinen tiedosto) ja helatorstai
Mitä tekisin kun olen valmis: Fiilis-vihko (Opin...), omia tarinoita, piirrän, ongelmamonisteet, luen, autan toisia
Merkitsithän wilmaan viikkoarvioinnin.
__________________________________________________________________
4. luokka
matematiikka: Milli s. 118-119, 122-123, koe keskiviikkona, projektit 126-127 (perustehtävät, minimi), lisäksi tehdään Bingelin ja toisen aukeaman tehtäviä, mökit kotitehtävinä
äidinkieli: sanaluokkakertausta, sanaluokkakoe, Huima s. 88-89, harjoituskirja s. 116-119
monisteet:
ympäristöoppi: paikkaoppia (kevään merkit), opiskelutaidot kpl 34
englanti: chapter 11
kuvataide: emoji, Robotti (s. 89 t. 4 Huima), lintupuu
uskonto: ryhmätyöt jatkuvat, pääsiäiselokuvan lopetus, pääsiäisviikon päivät (yhteinen tiedosto) ja helatorstai
yhteiskuntaoppi: harrastus
Mitä tekisin kun olen valmis: Fiilis-vihko (Opin...), omia tarinoita, piirrän, ongelmamonisteet, luen, autan toisia
Merkitsithän wilmaan viikkoarvioinnin.
__________________________________________________________________
liikunta: ulkovarusteet
käsityö (3.-4.-luokka): asuntomessut, 3D-työ (avaimenperä ja kynäkoriste), ompelukortti
Valmistetaan tuotteita ja teoksia, joiden toteuttamiseen käytetään monenlaisia käsityössä tarvittavia valmistusteknikoita, työvälineitä, koneita ja laitteita. Työskennellään itse tehdyn suunnitelman ohjaamana.
Perustyötapoja: ompelu, neulonta, virkkaus, mahdollisuuksien mukaan kankaanpainanta ja/tai kirjonta, elektroniikka, puuntyöstö, metallintyöstö, mahdollisuuksien mukaan muovintyöstö.