Janne Korsimo
1 oppitunti
Luokka-aste
Muu
Muu
Oppiaineet
KU GE MA AI IT
KU GE MA AI IT
Hakusanat
skillgrower matematiikka
skillgrower matematiikka
- 10-sormijärjestelmän opetus
- Oppimisprosessin pelillistäminen
- Taulukon ja kuvaajan luominen
- matematiikan ohjelmistot
- mittaaminen ja analysointi
- kuvankäsittely 1
- kuvankäsittely 2
- Videon editointi
- Sähköisten karttojen käyttö opetuksessa
- Sijaintitietojen hyödyntäminen opetuksessa
- Blogi projektialustana
- Nettisivujen luominen
- 3D-mallinnus
- 3D-tulostus
- sähköisen oppikirjan tekeminen
- SkillGrower matikkaan
Aloitus
- Luo ryhmä - Huom Pyydä apua toiminto. Oppilaat voivat pyytää toisilta apua luokassa.
- Pyydä oppilaita liittymään koodilla
Toimintoja
- Aseta Sisällyksen kautta aiheita Harjoitteluun. Ne näkyvät oppilaalle heti aloituksessa ja voit fokusoida tehtäviä.
- Aseta kotitehtäviä joko Sisällyksen tai Kotitehtävät -linkin kautta. KOtitehtävät linkistä voit tarkastella oppilaiden työskentelyä
- Kannattaa kokeilla katsoa erilaisia tilastoja vasemman reunan linkeistä
- Oppilaat - Näet oppilaskohtaisesti tilastoja. Palkkeja on 10, el näet miten oppilas menestyy suhteessa muuhun luokkaan.
- Harjoittelujaksot - Päiväkohtaisia tilastoja, esim miten tietyn päivän oppitunnilla meni
- Toiminta - esim aktiivisuus, haasteet tai hyvin menestyvät aiheittain
Ohjevideoita
Näin aloitat
Perustoimintoja
Tilastoja
- Ainesidonnaisia kokonaisuuksia opetukseen