×

Tämä on käyttäjän Mikael Meriluoto suunnitelma. Osa kurssia syksy 2020.

maanantai 7.12.

Opiskelijan ohje

Hyvää huomenta!

 

Teams-yhteydet

 

Aamupalaveri klo 8.15- linjojen tarkistelua,   adventtiajan satu

 

musiikki Pikku kakkosen joulukonsertti klo 8.30-9.15 (Kahoot klo 9.30)  (2.-4.-luokat) Linkki

 

välitunti 9.45-10.00

 

matematiikka  2.luokka klo 10.00 kertausta, päässälaskut ,  s.155-156-157, millimittari, kotitehtäväksi mökki 35, Bingelin omat tehtävät

 

matematiikka  3. luokka  klo 10.15 päässälaskut , laskujärjestys,  s.134-137, millimittari, kotitehtäväksi mökki 31, Bingelin omat tehtävät

 

matematiikka 4.luokka klo 10.30 päässälaskut , laskujärjestys,  s.126- 129, millimittari, kotitehtäväksi mökki 29, Bingelin omat tehtävät

 

lounastauko 10.45-11.30

 

äidinkieli 2. luokka klo 11.30  Vilske lukukirja s.50-51, luetaan yhdessä, tehtävät neljä ja viisi kotitehtävänä, lisäksi s.50 lukuläksynä

 

äidinkieli 3. luokka klo 11.50 

  • Bingel-tehtäviä, uudet kotitehtävät
  • muista lukea omaa kirjaasi (Tunnussana: Salainen) eteenpäin ja tehdä siihen liittyviä tehtäviä, perjantaina palautus

 

äidinkieli 4. luokka klo 12.00 

  • Bingel-tehtäviä, uudet kotitehtävät
  • muista lukea omaa kirjaasi (Tunnussana: Salainen) eteenpäin ja tehdä siihen liittyviä tehtäviä, perjantaiksi palautus

 

välitunti 12.15-12.30

 

englanti 3. luokka palaveri klo 12.30 

  • kerrataan monisteen asioita kappaleista 4 ja 5
  • Bingel- tehtäviä , uudet kotitehtävät
  • harjoittele koemonisteessa olevia asioita kappaleesta 6

 

englanti 4. luokka palaveri klo  12.50  

  • kerrataan monisteen asioita kappaleista 4 ja 5
  • Bingel-tehtäviä, uudet kotitehtävät
  • koe perjantaina, harjoittele koemonisteessa olevia asioita kappaleesta 6

 

 

liikunta (4.lk): 

*jumppa omalla kotipihalla:  

-tee alkulämmittelynä 5 min juoksulenkki 

-kuntopiiri: 

10-15 kyykkyhyppyä 

polvennostojuoksua paikallaan 20 sek. 

5 tasajalkaloikkaa eteenpäin  

naruhyppelyä 30 kertaa (mikäli ei ole hyppynarua, niin haaraperushyppyjä) 

* tämä koko kierros tehdään 3 kertaa  

*muista pitää pikku tauot suoritusten välillä ja koko kierroksien välillä hörppää vettä 

*lopuksi venyttelyt