×

torstai 9.4.

Hyvää huomenta!

Aamupalaveri klo 8.30,

Ruskon seurakunnan pääsiäishartaus etänä

sen jälkeen jatkuu heti nelosten englannilla, kirjat valmiiksi.

 

Kolmasluokkalaisten englanti alkaa Teamsissä klo 10.00. Samalla keskustellaan äidinkielen eilisestä kotitehtävästä.

 

Englannin sanakokeet Teamsin tehtävissä, aukeavat klo 11.45- sulkeutuu klo 12.00

 

 

 

matematiikka 3

  • desimaaliluvut jatkuvat s. 151-152
  • kotitehtävä mökki 34, kotitehtävistä kuva Teamsin tehtävät osioon tai Seesawiin
  • Bingel 3B desimaaliluvut, 34

 

matematiikka 4

  • s. 143-144
  • kotitehtävä mökki 32, kotitehtävistä kuva Teamsin tehtävät osioon tai Seesawiin
  • Bingel 4B desimaaliluvut, 32

 

äidinkieli 3 

  • opetusaineistot.fi (3.4.    oppilas3)->Kuiske 3 Lukutaito, Ilmiömäiset keksinnöt -> Muovit kiertoon -> virittely -> katso video jaa tee tehtävät alapuolelta, tarkistetaan tehtävät
  • muista lukea omaa kirjaasi eteenpäin ja täydentää ajatuskarttaasi, kirjavinkkaus lähestyy
  • näppistaituri, tee 15 min

 

English 3

  • textbook p. 80 Here's how! and p. 81
  • tarkistetaan workbook p.116  ex. 12,13, 14,15
  • uutena workbook p. 118 ex. 17, 19,20,21, 22 (tunnilla tehdään harjoitus 23)
  • textbook p. 79 lue Seesawiin
  • Bingel-tehtävät chapter 11 

äidinkieli 4

  • Lukutaito s. s.126-127, tee Valitse ja luo tehtävääsi, esitykset ensi viikon tiistaina
  • Taitojen vihko s. 
  • Bingel, Välkky 4, taipumattomat sanat, kertaa Taitojen vihko s. 76
  • muista lukea omaa kirjaasi eteenpäin ja täydentää ajatuskarttaasi, kirjavinkkaus lähestyy

English 4

  • textbook p. 90 Here's how! and p.91
  • tarkistetaan workbook ex. 12,13,14 (Seesawiin),18,19
  • workbook p. 144 ex. 20, 21, 23
  • textbook p. 89 , harjoittele (kuuntele useasti) ja toista englanniksi Seesawiin
  • Bingel-tehtävät chapter 11

kuvataide: 

Piirustus- ja kädentaitotehtäviä

Keho tietää -tehtävässä pohditaan kehollisuutta ja omaa kehonkuvaa.

  1. Mieti asioita, joita osaat ja joita et osannut pienempänä (esimerkiksi lukeminen, kirjoittaminen, rahojen laskeminen, kellon tunteminen).
  2. Piirrä lapsen ääriviivat paperille.
  3. Mieti sitten, mitä tiedät ja osaat tehdä parhaiten. Esimerkkejä taidoista: laulaminen, polkupyörällä ajaminen, matematiikan osaaminen, vitsien muistaminen, ystävänä oleminen, salaisuuksien säilyttäminen.
  4. Mieti jokaisen tietämäsi tai osaamasi asian kohdalla, mitä kehonosaa siihen tarvitaan.
    - Kuvaa jokaista tietoa tai taitoa piirtämällä, maalaamalla, kirjoittamalla tai leikkaamalla lehdestä sitä esittäviä asioita kehon osaan, jota siihen käytetään. Jos esimerkiksi olet taitava jalkapalloilija, voit piirtää jalkapallon hahmon jalkaan tai jos luet hyvin, voit leikata kirjan kuvan ja liimata sen hahmon silmien tai pään lähelle. Jos taas olet hyvä laulaja, voit laittaa nuotteja hahmon suun lähelle.
    - Ajattele myös muita tietämiäsi tai osaamiasi asioita eikä vain niitä, joissa olet hyvä.

Työn jatko-osa tulee ensiviikolla. Palautetaan sen jälkeen Seeesawiin (Art-kansioon).

Muita Etätöitä.