Eeva Helenius
Kurssi: HI+YM+UE
6 oppituntia
Luokka-aste
5. luokka
5. luokka
Oppiaineet
HI KT YL
HI KT YL
Hakusanat
ympäristöoppi historia uskonto
ympäristöoppi historia uskonto
- HI+YM+UE 15.-19.8.
- HI+YM+UE 22.8.-26.8.
- HI+YM+UE 29.8.-2.9.
- HI+YM+UE 5.-9.9.
- HI+YM+UE 12.9-16.9.
- HI+YM+UE 19.9.-23.9.
- HI+YM+UE 26.9.-30.9
- HI+YM+UE 3.10.-7.10.
- HI+YM+UE 10.10.-14.10.
- HI+YM+UE 24.10.-28.10.
- HI+YM+UE 31.10.-4.11.
- HI+YM+UE 7.11-11.11.
- HI+YM+UE 14.11.-18.11.
- HI+YM+UE 21.11.-25.11.
- HI+YM+UE 28.11.-2.12.
- HI+YM+UE 5.12.-9.12.
- HI+YM+UE 12.12.-16.12.
- HI+YM+UE 9.1.-13.1.
- HI+YM+UE 16.-20.1.
- HI+YM+UE 23.1.-27.1.
- HI+YM+UE 30.1.-3.2.
- HI+YM+UE 6.2.-10.2.
- HI+YM+UE 13.2.-17.2.
- HI+YM+UE 27.2.-3.3.
- HI+YM+UE 6.3.-10.3.
- HI+YM+UE 13.-17.3.
- HI+YM+UE 20.-24.3.
- HI+YM+UE 27.3.-31.3.
- HI+YM+UE 3.4.-6.4.
- HI+YM+UE 11.4.-14.4.
- HI+YM+UE 17.4.-21.4.
- HI+YM+UE 24.4.-28.4.
- HI+YM+UE 2.5.-5.5.
- HI+YM+UE 8.5.-12.5.
- HI+YM+UE
1. Lue moniste 1.
2. Kumoa lukemasi perusteella väite: Hauta oli kirottu.
3. Hae moniste 2, liimaa se vihkoon ja tee ja väritä piirustukset huolellisesti.
Kirjoita luokkavihkoosi vahvuuspäiväkirjaa.
1. Mieti vahvuusmonisteen avulla kolme luonteenvahvuutta, joita olet käyttänyt tällä viikolla. Kerro muutamalla virkkeellä tilanteista, joissa olet näitä vahvuuksia käyttänyt.
2. Missä tilanteissa olet huomannut luokkakaverissa hyvän, kannustanut tai auttanut? Kerro 1-3 asiaa.
3. Missä tilanteessa joku muu on huomannut minussa hyvän, kehunut tai tsempannut?
Käydä oppilaiden kanssa läpi opetussuunnitelman tavoittelemat asiakokonaisuudet.