×

Tämä on käyttäjän Janne Korsimo suunnitelma. Osa kurssia Ohjelmointi.

Itsearviointi1

Opiskelijan ohje

Ohjeet itsearviointiin

  1. Tarkasta vielä, että ymmärrät suunnitelmien 3-5 tavoitteet
  2. Kirjoita lyhyt kuvaus tekemistäsi projekteista Wordillä Office 365:ssä. Voit tehdä sen omassa Onedrivessä. Jaa tiedosto LUKU-linkillä. Kysy tarvittaessa opelta apua. Ota linkki talteen. Kirjoita kuvaukseen
    1. Mitä projektissa tapahtuu?
    2. Lyhyt kuvaus koodista
    3. Mikä on hankala saada toimimaan?
  3. Itsearvoinnissa voit opettajalle lähettää Scratch projektit, jotka olet tehnyt. Jaa siis projektit ensin ja ota linkit talteen.
  4. Kun yllä olevat on tehty, täytä itsearviointi, https://koulurusko.sharepoint.com/sites/opetus/jannekorsimo/_layouts/15/start.aspx#/Lists/IAohjelmointi1/overview.aspx

Kurssin tavoitteet

Palautukset

  1. Koda-2016-jakso 3, https://classroom.google.com/r/NjI1MDgzNjk3 

Sisältö

  1. Suunnitelmat 1-2: Ohjelmoinnin perusteiden opettelu
  2. Suunnitelmat 3-5: Scratch ympäristön perusasiat
  3. Suunnitelmat 5-8: Scratchillä pelejä, keksi, oivalla ja luo itse

Linkkejä

  1. Koodaustunti
  2. Scratch
  3. http://code.org/
  4. Avoin oppikirja Scratch, http://avoinoppikirja.fi/tite-scratch
  5. Peli-ohjelmionnin perusteet, http://www.cs.helsinki.fi/group/linkki/materiaali/peliohjelmointi/scratch/