×

Tämä on käyttäjän Jukka Matias Rauvola suunnitelma. Osa kurssia Robotiikkaa ja ohjelmointia toiminnallisesti.

Sprint game -juoksu

Opiskelijan ohje

Kun viesti oli ratkaistu oli "nopeasti juostava" etsimään kuningasta, ennen kuin hänet ehditään piilottaa toiseen paikkaan.

Huomio: esitetellyt liikuntapelit sprintgame.fi

Löytyykö kuningas?

Kurssin tavoitteet

Kurssin tarkoitus on tutustuttaa sekä oppilaat että opettajat robotiikkaa, ohjelmointiin ja mahdollisesti myös 3D tulostamiseen.

Kurssin avulla kouluun voidaan rakentaa tutustumispisteitä esimerkiksi teemapäiviin. Pisteissä on tarkoitus tutustuttaa käyttäjät ohjelmointiin ja robotiikkaan käyttäen apuna toiminnallisia menetelmiä.

Kurssi on rakennettu osana Turun yliopiston erikoistumiskoulutuksen tehtävää, tehtävän kuvaus

Linkkejä

  1. Valmiita 3D malleja, https://www.thingiverse.com/ 
  2. Valmiin 3D mallin konvertointi esim. SkecthUpin ymmärtämään muotoon, http://www.greentoken.de/onlineconv/ (valitaan 3DS muoto)