×

Tämä on käyttäjän Janne Korsimo suunnitelma. Osa kurssia Ohjelmointi.

5-yhtälöpari

Opiskelijan ohje

Kahden muuttujan yhtälö 2 tuntia

teoria S. 42
harj.  s. 43
  Perustaso  1 - 4
  Keskitaso  5 - 7
  Vaativat  8-10

 

Yhtälöpari 1 tuntia

teoria S. 44
harj.  s. 45
  Perustaso  1 - 3
  Keskitaso  4 - 6
  Vaativat  7 - 9

Kurssin tavoitteet

Palautukset

  1. Koda-2016-jakso 3, https://classroom.google.com/r/NjI1MDgzNjk3 

Sisältö

  1. Suunnitelmat 1-2: Ohjelmoinnin perusteiden opettelu
  2. Suunnitelmat 3-5: Scratch ympäristön perusasiat
  3. Suunnitelmat 5-8: Scratchillä pelejä, keksi, oivalla ja luo itse

Linkkejä

  1. Koodaustunti
  2. Scratch
  3. http://code.org/
  4. Avoin oppikirja Scratch, http://avoinoppikirja.fi/tite-scratch
  5. Peli-ohjelmionnin perusteet, http://www.cs.helsinki.fi/group/linkki/materiaali/peliohjelmointi/scratch/